Tugceeeee01
Benim kızda kolik di,her marka damla denedik biz zinco damla iyi geldi sadece,birde göbek etrafına saat yönünde bebe yağı ile msaj yapardım,kşam yemeğinden sonra rezene çayı iyi geliyor,biz 5 aylık olmak üzereyiz halen içiyorum rezene yı,Yeme içmene dikkat et demişti kızımın doktoru,soğan,gaz yapan bakliyarları az tüketmene bak derim ben bizim sancılarımız 3.5 aydan sonra azaldı yavaş yavaş,sabır diliyorum,şöyle düşün uyumadığı zamanlarda eninde sonunda uyuyacak,bugunlerde geçecek İnşallah