Mizmizmyrtle Hanımlar sizler covid olduğunuzda bebeklerinize nasıl baktınız ben emzirmiyorum ama yine de aynı evin içinde ona da Bulaşmaz mı
blue5 Mizmizmyrtle ilk is bebegimi yattigim odadan ayirmak oldu. Ben tek kaldım. Emzirirken ellerimi yıkayıp, gogsumu yikayip cift maske takıyordum.
gozde_88 Mizmizmyrtle bize hepimize aynı anda bulaştı. Sürünerek baktım iki oğluma da . Hatırlamak dahi istemiyorum 🥺 Allah şifa versin
Mizmizmyrtle momyalin 😔 uyurken bebeğim yanımda uyuyor maskeyle mi uyudunuz 😔 ay covid değilim ama bugün eşimin iş yerinde yanında çalışan kişi pozitif çıkmış şimdi korkuyoruz ondan sordum
amansallagitsin Mizmizmyrtle suan covidim bebegimle uyuyorum iki bucuk aylik uc kat maske ile gece gunduz duruyorum dengeli saglikli besleniyorum Allah sukur bebegimde birsey yok
Sahinnnn Mizmizmyrtle vallahi 40 çıkmamıştı hep kucakta önlem falan olmuyor burun tıkanıklığı oldu öyle atlattı zaten şükür
hamisko Mizmizmyrtle Bende covidi yeni atlattım. Covit olduğumu baya geç öğrenmiştim. Bebeğimi o zamana kadar öpüp yanaşmıştım zaten. Öğrendikten sonra maske taktım ellerimi yıkamadan emzirmedim. Bebeğimde bir sorun olmadı çok şükür.
Turkceciniz1298 Ben de şu an covidin 4. Günündeyim. Maskeyle emziriyorum mümkün olduğu kadar az temas ediyorum . Bebeğime geçmeden atlatıcaz inşallah 🙏🏻
Daphnethebird Gece gündüz çift maskeliydim ve benim bebeğim de coviddi buna rağmen bana evde maskeli durmam önerildi. Evdeki herkes coviddi ama hep maske taktık. Takmayınca virüs sürekli yeniliyormuş ve daha geç iyileşme oluyormus
Ddddddd01 Daphnethebird bizde eşim ve ben covid dik ama ayrı odalarda kalıyorduk ben ve çocuklar hafif atlattık eşim baya ağır geçirdi yanına yemek falan götürseydim bile maskeli giderdim. İkinci testi negatif çıkana kadar böyle yaptık
Ddddddd01 Mizmizmyrtle maskeli duruyordu yanlarında aynı odada mecbur kalıyorduk bi pencere sürekli açık kalıyordu gece gündüz hiç kapatmiyordum.
Pelloo Mizmizmyrtle Geçmiş olsun. Ben sık sık maskemi değiştirdim sık sık ellerimi yıkadım. Mesafeli uyudum gece ağlayınca hemen maske takıp emzirdim.
Demetbulut Mizmizmyrtle maske takmadım evde zaten normaldede çıkart diyor maskeyi sürekli ellerimi yıkadım dezenfekte ettim günde 1 kerede olsa emiyor hiç bişey olmadan atlattık