Kızım bir yaşında ve bir haftadır nerdeyse gece uyumuyor uyutuyorum tam ben yatacam geri ağlıyor bu ayda atak haftası faaln var mı birde hamileyim odasını ayıracam bu yuxfen çok endiseliyim hep boyle mi gider gece uyumazsa nasıl ayıracam Odasini ayıranlar bir fikir verebilir mi çok sıkıntı dayım