Bu aşılar kaçıncı ayda oluyor ve kaçıncı aya kadar yaptırılıyor ( maddi imkandan dolayı önümüzde ki ay yaptırıcam ama 4 ayı bitirmiş olacağız bi yandan da şey düşünüyorum menenjit aşısını şimdi yaptırsam rotayı sonra mı yaptırsam diye düşünüyorum çok kafam karıştı açıkçası