Merhaba anneler
bebeğim 4 aylık ve normalde sakin bir bebek çok huzursuz ya da ağlayan bir bebek değil fakat dün ani bir ağlama krizine girdi kendini kasarak durup durup çok şiddetli ağladı doktora götürdüm gaz sıkışması ya da fıtık olabilir dedi ancak muayenede bişey çıkmadı gece de sürekli korkarak kasıldı gözlerini açtı ama uyumaya devam etti böyle bişey yaşayan var mı çok endişelendim😔