berkusbalii Kızlar selam. Post açmıştım goren olmamıştı. Tekrar açtım. Konsept kurabiye yaptırmak istiyorum. En iyi fiyat 8 liraya buldum. Daha uyguna yapan bildiğiniz biyer var mı acaba 🌺
Sehertosunn berkusbalii nasil birşey yaptircaksiniz. Ben nisanimda falam kendim yapmıştım zor bir sey degildi
Deterjanhanim berkusbalii kendiniz yapabilirsiniz o kadar zor bişey değil. İnternetten tarif bakın. Bı de benim şahsi fikrim şeker hamuru ile güzel olmuyor ben glazur ile süslüyorum üzerini. Oğlumun dogumgununde yapmıştım.
berkusbalii Ipegim kalıplarıni ve malzemelerini almam lazım. Figürü çok yapabileceğimi de sanmıyorum ya
berkusbalii Sehertosunn düz sade biseyi yapabilirim ama kırmızı başlılık kız ve kurt yaptırmak istiyorum
berkusbalii Deterjanhanim öneri için teşekkür ederim. Şeker hamurlular da görsel olarak çok hoş duruyor masada. Çogu kişi sıyırıp yiyor birde. Figürleri çok olmasa yapabilirdim
Ipegim berkusbalii yani yıldız kalp şeklinde falan kalıplarınız vardır o şekilde yapabilirsiniz ama detay konseptse zaten 8 tl de çok değil
Tugce3493 berkusbalii yer neresi? Benım yengem yapıyo. Soz nısan ve dogumumda pastalar dahıl hepsını o yaptı
Ipegim berkusbalii bence gereksiz şahsen ben öyle şeyler hiç yapmadım yapsam da bana uyan kalıplarla kendim yaparım