Mavisim Kilo alımı çok az alıştık artık. Doktoruyla konuştuk erken ek gıdaya başlayacaz bazı çocuklar iştahsız oluyormuş ☺️ yapacak bişey yok başlarda çok üzüldüm şimdi alıştım. Benim bebeğimde asla uyanıkken içmez uykuya daldıktan sonra emzik niyetine çeker 60 ML den fazlasını diliyle iter