Ademinee kilo alımı bence gayet iyi canm bi doktor mama ver dedi diye mama verme . Çocuğunu çok sık emzir süt olması için de bol bol sıvı tüket. Anne sütünden vazgeçmesin. Emin ol surda 1 aya kalmaz düzelir üstelik kiloya da takilma . Ben kiloyu çok takıyordum birgün doktora dedim bana göre kilosu az diye o da bana boy daha çok oneml i kiloya bakarak dedi çünkü kilo ilerde obeziteye yol açabilir kiloya takılma dedi ben inanmadim başka doktora götürdüm o da aynısını dedi.