Leylazra 5 ay 23 günlük.Sadece anne sütü alıyor ve gelişim olarak önde giden bir bebek.Gündüzleri emme süresini uzattık baya.3 saate çıktı yarın itibari ile 4 saat yapacağım.Ama gece nasıl azaltacağım bilmiyorum.Var mı tavsiyeniz,azaltan.
Zeynom03 Leylazra canım benim kızım da 2 buçuk aylık gelsiim olarak benimkinde önde gidiyor açıkçası belli bir sınırlama koymuyorum ben ama son 3 4 gündür kızım geceleri uzun uyuyor bende uyandirmiyorum acıkınca zaten kendi uyanıp mizmizlaniyir gündüzde 2 3 saate bir emziriyorum uyumuyorsa uyuyorsa ellemiyorum ıslak bez sayısı yeteri kadar oluyor o yüzden fazla kasmiyorum eskisi kadar
Minibabyy Leylazra gece memeye alıştıysa yine kalkmaya devam eder yada alarm kurun o uyanmadan emzirin. Ama bence saatleri uzatmayın eğer ek gıdaya geçmediyseniz anne sütü çabuk sindiriliyo çok acıkır
Leylazra Zeynom03 Kuzum bebeğin henüz çok küçük.Emzirmen gerekiyor.Fakat 6 aylık olacak maksimum 2 kez emmesi gerekirken 4 kez 5 kez kalkıyor.Yani büyükçe bilinçleniyorlar ve bir süre sonra ihtiyaç için degil alışkanlık edindikleri için yapıyor.
Zeynom03 Leylazra evet küçük ama uyanmiyor üstelik aç olmadığı zamanda emmiyor düzgün emmeye başlıyor sonrası çığlık çığlığa zorlarsam bende istediği zaman veriyorum kızım 2 buçuk aylık 7 kilo gelişiminde herhangi bi sıkıntı yok
Zeynom03 Leylazra seninki baya kalkıyormus ek gıdaya geçersin artık gece yatmadan birşeyler yedirsen belki karnı tok olduğu için uyanmaz