Arkadaşlar merhaba, 3,5 ay önce doğum yaptım
sağ bel boşluğumda böyle karıncalanma tarzı ağrı oluyor belimin arkasına yastık koymadan asla rahat edemiyorum özellikle emzirme anında yakı kullanmak istedim ama emziren anneler kullanamz yazıyor bel fıtığı mı yoksa sezaryen sebep mi oldu buna sizlerin oldu mu acaba ?