Duru03_19 ayy hadi inşallah ya o kadar huzursuzkii eski bebeğim yok. Geceleri hiç ağlayarak uyanmazdı kılmıldanır kımıldanmasına uyanırdm emzirir geri uyurdu. Geceleri ağlayarak uyanıyor. Gündüzleri devamlı ağlıyor hep mızık mızık ve gündüz uykusu neredeyse yok.