Sibell777 ilkim 13 aylikti hamile olduğumu öğrendim 19 aylik erken doğum yaptım ikiz olduğu için ve arasi yakin olduğu için sezeryan oldum yani erken doguma bağlıyorum ben zor geçti cok zor değildi elbet acılı olduğum içinde kendimi kolay toplayacağım fakat 1.haftanin sonunda hiç bi sey kalmamıştı dikis kuruluğu acısı hariç