Gamzeburkan Bes22 benim kızım 19 aylık sadece hasta olduğunda iki kez kustu neden kötü olsunki ? Reflü olan bebekler çok kusuyor.
Nurrrsss Bes22 ay ne şanslısınız 5 aylık hala kusuyor ilk aylar günde 5 kere kıyafet değişiyodum şükredin🙂
ArasinAnnesiiiiiii Bes22 Bebeklerin reflüsü olduğu zaman, tok hissini bilmedikleri için fazla emdikleri zaman veya emzirdikten sonra hoplayıp zıplatıldıktan sonra aniden kaldırınca kusar neden bu şeye kapıldınız anlamadım
Bes22 Gamzeburkan ya ne bileyim ki lor şeklinde gelmesi iyi diyorlar acaba yeterli beslenmiyor mu diye düşündüm
Bes22 Nurrrsss valla bilmiyorum ki sanki sütüm yetersiz diye düşünüyorum. Peki aşırı gazımiz var ne yapmam lazım bio gaia da aldık fayda etmiyor
Nurrrsss Bes22 ben karşıyım gaz damlalarına bagırsağı tembelleşirdiğini düşünüyorum bi yakınım 8 aylık bebegi hala kullanıyor bebek kendi gazını çıkaramıyor benimki 3. Ayında kendi çıkarmayı öğrendi hiç rahatsız olmadı doğal akışına bırakın bence geçiyor🙂