bebeğim kırklıyken bende içirmiştim. küvözde kalmıştı kalan sütleri eşime vermişler, eşimde çözülmüş sütü tekrar buzluğa atmış bende bitsinler kalmasınlar diye ara ara bebeğe o sütleri veriyordum. bilmedim verdim bebek istemedi zorla verdim sonra dediğiniz gibi kalanın kokusundan bozuk olduğunu anladım. eşime sordum söyledi çözülmüş sütü bişey olmaz diye tekrar buzluğa attığını :)) velhasıl bişey olmadı kızım 8 aylık.. korkma bişey olmaz inşallah bol bol emzir..