Kdrye 5 aylıkken başladım kızım. Gece uykusundan baslaadim rutinlerimizi uyguladiktan sonra basinda ss pat sss pat yaptim cok aglarsa kucagima aldim o gece 5 defa yatir kaldir yaptim toplamda 1 saat 10 dakika sürdü. Bu sekilde decam ettim gitgide aglamalari azaldi. Yatir kaldırı bıraktım. Bazen hic ağlamıyor odaya birakip çıkıyorum. Cok ağlamadığı surece odasina girmiyorum. Yani butun metodlari karistirdim:) Uyku araliklarini takip ettim 2 saat uyanik kalabiliyor 1 saat 45 dk sonra yatagina koydum uykusu gelmeden koymak lazim ki birazcik oynasin sakin sakin aglamadan uyusun. Uyuduktan sonra 30 dk sonra uyaniyor müdahale etmiyorum mizmizlaniyor uyuyordu ama diş sureci cok zormuş...