Anneler bebeğim 46 günlük hem gaz sancısı hemde kabızlık var . 1 hafta küvezde kaldığı için mamaya alıştı. Sütüm de yetmiyor zaten. Kabızlık için zeytinyağ ilk zamanlar işe yaradı ama yine eski haline döndü doktor fitil verdi oda yaramıyor. Çok acı çekiyor miniğim nolur yardım edin duş, masaj bisiklet hareketi herşeyi denedim. Başka ne iyi gelir lütfen yardım edin🙏🏻