Alminam https://www.hepsiburada.com/mustela-merhaba-bebek-cantasi-p-SGBESGBEMUSTELA89#reviews Kızlar burdaki şampuani kullanan var mı nasıl? Göz yakıyor mu kızım 2 .5aylık kullansam sıkıntı olur mu
[silindi] Alminam ben çok memnunum musteladan. Güvenle kullanabilirsiniz. Bizim bütün bakım ürünlerimiz mustela
Barsem1912 Alminam şampuandan çok memnunum pşik kremini beğenmedim ama tortu tortu kalıyor sudocrem alıcam bitince
Ahmedinannesi Alminam doğduğundan beri kullanıyorum canım hiç göz yakmıyor denedim bunun için..mis gibi kokusu var ama parfümsüz bir ürün arıyorsanız tavsiye etmem..ben çok memnunum şahsen.☺️
Ilkgozagrim [silindi] Az önce Bende sordum. Bakım ürünleri nelerdir acaba. Banyo sonrası losyon mu kullaniyorsinuz yagmi birde yüz kremi fln vrmi acaba
AlinKuzusu Ben hem sampuan hem de yağını kullanıyorum doğduğu günden beri çok memnunum hiç cilt problemi yaşamadık
Gecesmom Bütün ürünlerimiz mustala. Şampuanda öyle şükür ne konak ne bişi oldu nenlendiricisi yağı falan harika kokularıda öyle
Thesra Alminam Mustelanın şampuanları hiçbir şekilde göz yakmıyor doğduğundan beri kullanıyorum sıfır sıkıntı
mucizem Bende doğduğundan beri tüm ürünlerini kullanıyorum tavsiye ederim. Hatta eczaneden küçük boylarını da hediye isteyin. Ben çantaya atıyorum küçük boyları dışarıda biri elini mi öptü hemen yıkıyorum🙈😆