Emekliyor , tutunmaya da çalışıyor . çok hareketli yerinde durmuyor , 1 dişi çıktı. Önce ki aylar uyku düzeni daha iyiydi uyku saatlerinde yatardı genelde şimdi zorlanıyorum . Gündüz de çok uyumuyor. Kendi kendine 15 dakıka felan duruyor ve örümcekte . Sonra sıkılıyor . Çok iştahlı bir bebek değil ama yiyor kilo alamıyor.