Baharinannesi Bugün test yaptım ve ikinci bebeğime hamile olduğumu öğrendim. Eşime sürpriz yapmak istiyorum sizler bana fikir verir misiniz nasıl söylediniz eşlerinize
buselidunya Baharinannesi ben tulum, emzik ve patik alıp bir poşete koymuştum. Annem dikiş vs yaptığı için al bak annem sana ne dikti demiştim😃 poşetin içindekilere tek tek bakıp dalga geçtiğimi sanmıştı ahahaha bu da böyle bir anımız😃
Girlmomsss Baharinannesi ben evlendigimizin neredeyse 20. Gunu ogrendigim icin avm tuvaletinde yapivermistim esim isteyken arayip aglamistim 4.5 ay agladim ne salakmisim hic guzel ani olmadi 😔 amaa oyun vs oynuyorsaniz orada soyoeyebilirsiniz internetten bakin mutlaka :)
Ozgeruya Baharinannesi ben kahve fincanının içine kağıt koymustum üstünüde kapattim kahve diye alıp kagit çıkmıştı içinden şaşırmıştı çok
susunbebekuyuyo Baharinannesi direkt testi verdim şokundan 2 hafta çıkamadı zaten 🤣 il hamileliğimde de kızgın bi şekilde yatak odasına çağırdım çığlık atarak yeter ya yeter diye bağırıyorum koşa koşa bi geldi korkarak hayırlı olsun babacım deyip testimi uzatmıştım evin içinde depar atmıştı 🥲☺️
Serife-asim Girlmomsss Yaa aynı ben😅😅ben de evliligimin 26 günü öğrendim hamile olduğunu öyle de bi hastaydım ki kocam benden önce öğrendi doktordan ben serum takılıydı yatıyordum 😅
Baharinannesi Ozgeruya benimki ultrason fotoğraf değil canım idrar testi yaptım evde onu nasıl şey etsem bilmiyorum yağğ🙇♀️🙆♀️
Snowglobe susunbebekuyuyo allak nasip ederse bunu 2. Hamileliğimde kesin yapıcam o an gülme tutar beni ya 😂
susunbebekuyuyo Baharinannesi ama ikinci daha şoktu direkt testi verdim 🤣 eli ağzında kendine gelemedi adamın feleği şaştı ben bekliyodum oda bir kereden nasıl oldu diyodu şapşik ya 🤣🤣
Birranneee34 Baharinannesi 2.cocuk düşüncesindeyim de bende ,1.cocugunuz ne kadarlık . Hayırlı olsun. Ben kutuya testimi ve patik koymuştum ben geliyorum baba diye.
Kerem1234 Birranneee34 2 yaşından önce erken anne sütü 2 yaşına kadar verilmesi gerek emerse yani. Tabi siz bilirsiniz yine de bakması zor Tabi bir de. Eğer düşünmüyorsanız ki bebeğiniz küçükse düşünmeyin bnce aile danışmanlığına sorup ilaç kullanabilirsiniz
Ozgeruya Baharinannesi bende kagida kendim yazdim baba oluyorsun diye bide idrar testini koymuştum cnm
Umis Baharinannesi ben kalp kesmiştim kartondan küçük testlerden yapmıştım onu yapıştırdım onu koydum kutuya patık Gül yaprağı vs koydum odaya çağırdım sana hedıye aldım dıye actı şok oldu 😀 küçük test ise kartondan kalp yap yapıştır
Ummahan250820 Baharinannesi gecenlerde bır vıdeoda gormustum arkadas ortamımda sessız sınema oynuyorlar esıne baba kelımesını soylettırdı snra oluyorsum dedıttırdı o sekılde ogrenmıstı hosuma gıttı cok farklı geldı bana ☺️
Baharinannesi Birranneee34 birlikte büyümelerini istiyorduk biz hep ama işin acı tarafı kızım emiyor hala ve nasıl kesecem sütten 😑🥴
Ozgeruya Baharinannesi evet yazi yazdım daha o zaman bnde doktora gitmemistim evde yapmıştım kardesimlerle planlayip onlarla birlikte kahve iccektik o sekilde yaptik
Denizfdn Baharinannesi İsten gelmisti kızımla oyun oynuyordu bı kutu hazırladım videoyu hazırladım götürdüm sana saat aldım bı bakarmisin begenmezssen değişecem dedim çok sevindi bı baktiki bebek yüzü kızardı gözleri doldu kendine tokat atiyo gercekmi rüyamı diye kızımı falan öptü sarıldı öle anı oldu