Arkadaslar bebeğim 10 aylık. 6 aylık ek gıdaya başladığımdan beri kabul etmiyor çok yıprandım her yolu denedim akıla gelicek herseyi napacagi mi şaşırdım artık bu zamana kadar hep sevdirmeye çalıştım ama böyle devam mı edecek lütfen bana yol gösterin