Ozlmzdmr Merhaba kizlar doğum yapalı 3 ay oldu ve saclarim hızla dökülüyor saç diplerin sivilce gbi yara oldu acidan kasintidan uyuyamaz hale geldim acil yardım edin
Mihriban36 Ben de ayni durumdayim 10 gundur dokuluyor birde oyle boyle degil dipten uzun ve tutam halinde
Oznur_0708 Ozlmzdmr 3 ay civarı benimde başladı 5. Aydayız hala aynı dökülüyor tiksindim artık dökülmesinden dotkora gittim kan tahlili için b12 ve D vitamini verdi kullanıyorum ama hala aynı