nazan34 Arkadaşlar 3.5 aylık bebeğim var.saçları doğduğunda azdı ve gitgide iyice döküldü neredeyse kel gibi diyebilirim. dökülmesi normalmiş ama merak ediyorum aynı durumu yaşayanlar var mı ne zaman çıkmaya başladı tekrar?
Gevrann nazan34 valla canm bizim 3. ayın sonuna kadar döküldü ama hemencecikte yenileri çıktı. 🤗 gayet normal yani çıkıyor merak etme.
Kuzumveben nazan34 normal canim bizimde 3.ayimizda dokulmeye baslamisti bir aydan fazla surdu 4,5 ayliktan sonra yenileri cikiyor benim kizim baya sacli dogdu sonra onleri arkaralari az dokuldu simdi baya gur saclari var herkes merak ediyor 7,5 aylik😇
Yoyoyoo 3aylıktı,bir telaşla dr’umuza yazdım.eyvah bebegımın saçları dökülüyor diye.normal onlar tüy dökülecek yenileri çıkacak telaşlanma dedı öyle de oldu.neredeyse hepsi döküldü bölge bölge.şimdi 6buçuk aylık tekrar çıktı hepsi.😉
handed Merhaba bizimki de hep sırtustu yattıgından basının arkasının bi kısmı yuvarlak sekilde dokuldu:)