Selamlar herkese. Öncelikle 3.5 aylıkken kakada kan görerek doktora gittim, test yapıldı hiç bisey çıkmadı üstüne bi de doktordan azar yedim çocuğun kakasını kurcalama diye. Sonra 4.5 aylikken bütün vücudu egzama oldu tekrar gittim bu sefer domates çıktı. Domatesin capraz reaksiyon yapacağı şeyleri kestim derken ek gıdaya gectik ve patates alerjisi çıktı. Ben iptal tabi. Emziriyorum da aynı zamanda. Sonra bir gün şeftali receli yedim yine kabardı derken suan normal rutinin dışına çıkmadım, 3 gün kuralına da uydum ama bütün vücudu egzama hatta iltihap bile geliyor içim parçalanıyor. Doktora götüremiyorum suan çünkü hastaneden sıra bulamıyoruz ne yapmam lazım başına bu tarz bisey gelen var mı kafam allak bullak delirmek üzereyim ne yedirecegimi de ne yiyeceğimi de şaşırdım. Bebeğim suan 7.5 aylık yemek de istiyor ama hiç bisey veremiyorum acaba gluten mi acaba ıspanak mi acaba brokoli mi diye diye delircem :(