ANNEBALIIII Mrb oğlumun vücudunda böyle şeyler oluştu. Şu an çok kar var çıkamıyoruz. Korkmaya başladım. Bilgisi olan var mı acaba?
HelensMom ANNEBALIIII ev çok sıcaksa isilik olabilir. 6.hastalık da olabilir ateşi çıkacak mı takip edin. 6.hastalık olsa da tedavisi calpol zaten bir müddet takip edin döküntüler artacak mı birleşecek mi sönecek mi ateş eşlik edecek mi? Bir şey demek için biraz erken
pltsmy ANNEBALIIII Cocugun kıyafetlerini bebek deterjanı mi yoksa normal sizin kullandığınızla mi yikiyorsunuz ve sizinkilere karıştırıyorsunuz ondan da olmus olabilir. Ya da emziriyorsaniz sizin yeni farkli yediğiniz biseyden de olmus olabilir sıcaktan da olabilir .
buselidunya ANNEBALIIII Google’dan imgyukle sayfasına girin yüklemeye başla’ya tıklayın, fotoyu yükleyip alttaki linki kopyalayıp buraya yapıştırın☺️
Yigiit_efeninn_annesi ANNEBALIIII İlac kullaniyormusunuz biz antibiyotik kullanınca böyle döküntü olmuştu doktor bı şurup verdi 3 kullanımda gecti
Ccerena Bir doktora gitseniz daha iyi olur. Alerji de olabilir çok sıcak gelmiş de olabilir ya da giydiği birşey dokunmuş da olabilir yani kimse bilemez en iyi doktor bilir eşiniz gelince gidin isterseniz.
ANNEBALIIII Ccerena eşim evde. Kar çok çıkamıyoruz. Bazen burada paylaşışıyordu. Anneler en azından dr tecrübelerini paylaşır diye düşündüm. 🌼