Merhaba kızlar doğum yapalı 2 aydan fazla oldu ama hala kanamalarım devam ediyor aşırı değil ama lekelenme gibi. Doktoruma söyledim ilaç kullandım hormon hapı 5 gün. Durmuştu bu gün yine başladı ve birazcık fazla gibi. Benimle aynı durumu yaşayanlar var mı. Bu kadar uzun sürmesi beni her açıdan etkilemeye başladı korkuyorum kötü bir şey var diye. Doktorum Rahime baktığın da normale dönmüş artık demişti. Döndüyse niye devam ediyor ki 🥺 eğer aynı durumu yaşayanlar var sa ne yaptınız ve ya doktorunuz ne Önerdi de geçti.