Merhaba arkadaşlar
Hamilelik sürecimde bebeğime bir sıkıntı olur korkusundan aşı olmadım. Şimdi olmayı düşünüyorum. Aşı olduktan ne zaman sonra emzirdiniz? Bazı doktorlar hemen emzirebilirsin bazıları bir kaç saat sonra sağ sütü at öyle emzir diyor siz ne yaptınız acaba?