Liyuzamomm ben biminkini kullanıyorum canım Jenny willy memnunum fakat bizimkiler 12 günlük olduğundan beri hep pişik 2 gün geçiyor tekrar başlıyor bende careyi doktorda buldum dün Bi karışım verdi onu kullanıyorum bakalım inşallah faydası olur normalde sudocrem kullaniyodum çok Bi faydasını görmedim doktorda tek başına yetersiz başka krem vercem dedi elimdede hamazing var ikisini karıştır kullan dedi bakalım inşallah faydası olur canım geçmezse doktora götür zaten söyler oda ne kullanman gerektiğini eğer çok Bi pişik değilse sudocrem kullanabilirsin benimki mantarlanmaya döndüğü için karışım verdi birde hergun poposunu havalandir üfle çok hoşuna gitcektir rahatlar hep bez hep bez bebislerede yazık birde doktorum bana poposunu ıslak mendil falan kullanmiyosun kaynatilmis ılımıs su ve pamuk yardimiyla temizliyosun dedi inşallah sadece pişik olarak geçer sizin ki bizimki gibi olmaz geçmiş olsun canım