Internete bakınca heryer böyle yazior bilemedim:
Ek gıdalara bebeğiniz 6 aylık olduğunda başlayabilirisiniz. Çünkü bebeğinizin barsak enzimleri ve böbrek sistemi henüz yeterli olgunluğa erişmemiştir. Ek gıdanın erken başlanması anne sütünün büyüme ve bağışıklık sistemi üzerine olan olumlu etkilerini azaltır.