Merhaba kızlar . Bebeğim 34 günlük daha kırkı bile çıkmadı eşimin covid testi pozitif çıktı Bugün benimde baş ağrısı göğüs ağrısı halsizlik öksürük eklem ağrıları var. Büyük ihtimalle bende virüs oldum . Sizdede virüs olup atlatan var mı? Neler yiyip içtiniz Çabuk atlatabilmek için neler yapmalıyım. Bebekte hasta olacak diye çok korkuyorum 😟