Bebegimm1 Evet bende duymuştum bunu ama belki gelişimiyle alakalı erken geçirmek istiyordur bir skala varmışya bebeğin kilo alımına göre kendi grafiğini oluşturması belki o grafiğe göre bu kararı almıştır aslında doktorumuz çok iyi birisi bilgili uzun uzun ilgileniyor hastalarıyla özel hastanede doç. unvanlı bir doktor yani bir bildiği vardır diye düşünüyorum