Kızlar hemen hepimizin bebeklerine çocuklarına hediyeler geliyordur. Benim çocuğuma altın, direk nakit para, kıyafet, bebek battaniyesi vs hediyeler geldi. Bir de kanserli çocuklar için bağış yapıldı. Nakit ve altın o sıkışıklıkta çok işe yaradı. Kıyafetler battaniye ler de kullanıyorum işime yarıyor ama en çok kızım adına yapılan bağış beni duygulandırdı. Sizin en çok hangi hediye hoşunuza gider?