Kızlar ben şok geçirdim bu ay fatura 938 TL geldi ilk kez ve iki tane klima var evde onunla ısınıyoruz bu kadar da zam olmaz ya .hani bu zamlar ocaktan sonra yansiayackti Aralık faturasına yansımış direk dalga geçerler gibi .bize geçen ay 290 TL fatura gelmiş bu ay 648 TL daha fazla %200 zammı yaptılarda haberimiz mi yok ya .sizde durumlar ne nasıl gecinicez bilmiyorum asgeri ücret alıyor eşim 1000 lira gitti daha yeni asgeri ücreti alamadan .çay kaşığıyla veriyorlar kepçeyle alıyorlar bu nedir ya