Lulemom Egenin_annesiyim bi zamanlar nefret ediyordum ama şimdi seviyorum. Kavga etmemesi 🤣 ilk zamanlar kendi kendime ediyordum sinir oluyordum ama beni de kendisine benzetti. Hiç kavga etmiyoruz. Ortalık alevlenince direk alttan alıyor 😄
ilkbahar Egenin_annesiyim benimki de saf galba, ya bazen bişey oluyo diyorum ben olsam buna bidaha selam vermezdim o iyiye yoruyo 🥺🤦♀️😄
Honki_Ponki Egenin_annesiyim Eli çok bol merhametli ve evlatlarını benden bile önde tutmasını seviyorum 😁🙈😅
Annesirintugceuzun Egenin_annesiyim Merhametli, düşünceli, saygılı, sevgisini belli etmekten çekinmez. ☺️
Deletedmom8453 Egenin_annesiyim Elinde ne varsa bana verir. Eli açıktır. Kimseye kin tutmaz. 30 yaşında adam bir tane kavgası olmamıştır.