haavvvaaaa 3 aylık olmak üzereyiz mama ile besleniyoruz 2 haftadır falan coo fazla yemiyor önceki gibi biberon ile oyun oynuyor zar zor emiyor 2 gündür falan da çok kusuyor var mı başına böyle gelen
haavvvaaaa Oysa aslında açlığa hiç gelemiyordu saati gelince başlıyordu açlıktan ağlamaya ama son 2 haftadır falan düzgünce yemiyor