Bebgimmm_123 Seyhaa ben yeni dogum yaptigim zaman tum aile korona olduk . Bebegim daha cok kucuktu emzirirken maske taktim sık emzirmeye dikkat ettim maskeaiz bebege yaklasmadim ellerimi cok sık yıkafim bol su ic c vitamini tukett ins cabuk iyilesirsiniz 🤲🤲🤲
Seyhaa Bebgimmm_123 Benim sütüm yetmiyor mama ağırlıklı besliyorum dün acilde kurp teşhisi kondu soğuk hava verdiler bugün sonuç pozitif gelince baya korktuk inşallah geçer
Bebgimmm_123 Seyhaa benimde sutum yetmiyo du ilk zaman mama ve meme olarak gidiyoduk sonra surekli sık sık emzirdim mamyi kestim