Turuncukelimeler Memnun mu? Fotograf cekmeyi cok seviyorum prof.makinamda var ama eskidi.makina ya da telefon almak arasinda cok kaldim aslinda.. kamerasi nasil iphone 11in? Yine makina onerilerinizede acigim :)
Mom54554 Turuncukelimeler güzel eşim 11 kullanıyor. Benimde Makinem var , ama gerçeği söylemek gerekirse telefonum makinemden daha güzel çekiyor 😄12 pro max
Esraer Bende 11 kullanıyorum aynı zamanda nikond3200 var ama kameranın nerde olduğunu bile unuttum iPhone yeterli geliyor bana 😄
Turuncukelimeler Esraer dimi ya ? Bir yere gidiyorm makina tasimak istemiyorum birikimimi yatiricam valla🤭😭
Mom54554 Turuncukelimeler makineyi hem taşı hem şarjını doldur hem fotoğrafları telefona aktar uğraştırıyor . Telefon en iyisi
Deletedmom_36 Turuncukelimeler Benimde telefonumun ekrani kirilde 11 almak istiyorum yorumlari okuycam☺️