Alyakus canim öncelikle doktorun ek gidaya geçme dedi ise geçmemelisin. Zaten ömrü boyunca yemek yiyecek. 6 aylik oldugunda ben ilk yogurt ile başladım . Kendim mayaladım . Daha sonrasında mevsim sebzeleri verdim örneğin patates havuç kabak bal kabaģı bunlar zaten genelde ilk verilenler . Şuanda kabağın tam mevsimi . Kabağı ayrıca her yemeğine çorbasına az da olsa eğer evde varsa koymaya calisiyorum cunku bağırsakları çalıştırıyor . Yoğurdu da her gün veriyorum . Evde kendim lor peyniri yaptim ondan verdim ilk zamanlarda. Tabi benim kizim suan 11 aylık . Daha sonra meyveleri verebilirsin. Çilek ,bal.tuz. şeker, domates,susam,tahin bunlar 1 yasina kadar yasak diye biliyorum. Alerji oranlari cok yuksek oldugu icin . Mesela elma armut seftali erik bunlardan tattirabilirsin. Ole tadim ayi derken zaten 1 ay doluyo. 7 aylik olunca kahvalti öğünü de ekledim . Yumurta sarısı haşlama omlet vesaire. Patatesli yumurta sebzeli yumurta peynir felan