Anneler daha 27 günlüğüz ve tahmin edersiniz ki çok acemiyim, bebeğim son günlerde oldukça gazlı huzursuz ve çok fazla ağlıyor gündüzleri sancıdan çok az uyuyor ve sancılarına klasik sırtını sıvazlayıp vurma tekniğiyle çare bulamıyorum ne önerirsiniz ne yapabilirim gazını rahat çıkarmasını sağlamak için çocuk ağladıkça bende onunla ağlıyorum