Merhaba anneler oğlum 7.5 aylık ilk doğduğunda mastit oldum sağ göğsümü emmedi solu aktif olarak emiyor sağ eski haline döndü süt üretimi durdu . Ama solu devamlı emdiği için saga göre daha büyük ve hala göğüsüm tıkanıyor şişiyor emzirme bitince düzelir mi arada ki farklılık ? Yoksa böyle kalır mıyım