Ben şırıngayla 3 ml serum fizyolojik çekip sıkıyorum, videolar var onları izlerseniz tam anlarsınız. Sonra baby vac burun aspiratörüyle çekiyorum, elektrik süpürgesine bağlanıyo ve çok kuvvetli çekiyor. Otribebede siz kendiniz çektiğiniz için çok kuvvetli çekilmiyor