Minikurabiye aynen canım hiç riske atma öyle ya da böyle geçicek bu dönemler de çok sıkıntılı besleyemediğimiz düşüncesi ama geçicek 😊 Doktor loş ortamda sakince emzir demişti sen gerilme emmiyo diye yoksa o daha da çıldırır demişti geceleri rahat emiyo da gündüzleri çoğunlukla çile. Acıkmasını beklemeyince daha rahat emiyo gibi geldi bi de uykusu azıcık gelse bile katıla katıla ağlıyo onu da sık sık emzirince hallederiz gibi 😕