Mavisimmm Yukarda da belirttiğim gibi her ay düzenli adet olurum 5 gün sürer son gün hiç gelmez bile ama bittikten 3 gün sonra aşırı bi kan geldi bugünde az az geliyor yani hamile olsaydım adet gormezdim diye düşünüyorum yanlış mı acaba?
Maviii_balonnnn Mavisimmm valla bende bunu merak ediyorum adetim in 7 günü her adet gördümde Acaba üstüne görmemi diye düşünüyorum
Mavisimmm Maviii_balonnnn başka belirti oluyor mu sizde benim karnmda bişey var gibi hissediyorum ve aşırı uykum geliyor adet görürken hamile kalınır mı acaba ya
Mavisimmm Maviii_balonnnn benim adetim bitti ama ve ilk defa bittikten 3 gün sonra kan geldi anlamadım