Merhaba,kızım 17 aylik ve biz bugün Bi kedi sahiplendik. Erkek kedi 6 aylik. Aşıları vs yok bugün iç dış parazit yaptiricaz daha sonra diğer aşılarını. Mama olarak proplan aldım, sık sık tarayacagim tüy meselesini en aza indirmek için. Sorum şu ki erkek kediler ne zaman kisirlastirilir ve sonrasinda ne gibi şeyler yapmam gerekir yani tedavi sürecinde operasyon dan sonra hemen iyileşir mi ?? Ve ve en önemlisi kızımın oda kapısı haliyle gece açık. Kedimiz acaba odasına gider mi ne givi önlem almam lazım. Kimisi şey diyor yok odasına gider gece kafasına işer bebeğin yatağına işer her yer tüy olur gibi givi…. çok takılmıyorum zaten herfun ev supuruyorum….