Havvakck Önceden ortalığı yıkardı dede babane görünce şimdi öyle tuhaf tuhaf bakıyo bu normal mi kızlar
Deletedmom27337 Havvakck 4-5 aylıkken bnmkinde de yabancılama başladı. Şuan 10 aylık. Hemen hemen 1 aydır yeni gördüğü biri de olsa ağlamıyor artık yabancılamayı bıraktı şükür.
Wolverine Havvakck yani bence öyledir, hep yabancilayacak olsa daha sorun olurdu. Zamanla herkesi tanıyorlar
Wolverine Gizem9565 çocuklar herkesten korksa yabancilasa sence sorun olmaz mı? Artık anlayıp insanları tanıyıp kişileri hatırlayıp büyümesi normal değil mi?