BalkizimBaloglum2 Yazdan dondurucuya kizartmadan koyduğum patlicanla karniyarik yaptim,konserveden domates corbasi yaptim,mısırlı pilav,salata,yazin dondurucuya attigim çilekten komposto yaptim kışlıkları harcadim bugün 😄