Oğlum 5 buçuk aylık. Pörtlek gözlü inek kitabını çok seviyor. Gözleride oynuyor onu konuşturuyor gibi yapıyorum çok hoşuna gidiyor. Sevimli kuzu kıvırcık, aç tırtıl, bunları hergün yanına yatıp resimlerine baktırarak okuyorum. İş bankası yayınları çok var, hepside güzel gerçekten. Birde ayı kim çaldı kitabı var yanılmıyorsam YapıKredi yayınları. Ondada bir sayfa resim bir sayfa yazı resimli tarafı ona doğru katlayıp arka taraftan okuyorum onuda çok seviyor