2bebislianni Ben aptamil kullanıyodum 10 aylık bebeğime malum zamlardan bebelac aldım demin ilk defa verdim 210 cc içiyor inşallah yarar
Zyneepemree 2bebislianni bir ara meme reddi yaşamıştık bebeğimin beğendi tek mamaydı memnunum en büyük kurtarıcım ☺️