Merhaba canım anneler, kızım 7 ay 22 günlük ben bu sene kızıma bakmak İçin okuldan ücretsiz izin aldım. Seneye de çalışmayı düşünmüyordum, ta kiii önceden çalıştığın iyi bir okulun öğretmen aradığını duydum. Müdür yardımcımla konuştuğumda çok olumlu olduğunu söyledi. Sorun şu ki ne yapacağımı bilmiyorum. Eşim benim kararıma saygı duyuyor. Eğer dişimi 1 buçuk sene kadar sıkarsam okula birlikte gitme gibi bir şansımız da var. Üstelik okul fransızca eğitimli bir okul aynı zamanda ananemiz de Fransız okulu mezunu dayımız da. Yani ileride iyi bir fransızca geçmişi oluraa süper olur 👍🏻 Ama ben karar veremiyorum. Kızıma kim bakacak ? Güvendiğim kişiyi nasıl bulucam? Kayınvalidem yakın oturuyor ama tam zamanlı bakamaz be yapıcam bilmiyorum. Kendimi zora sokmuş olur muyum ? Mezun olduğumdan beri ilk defa böyle sakin bir hayat yaşıyorum akıl verin anneler 😕