hilalistan1 24 günlük bebeğim var. Göğsümde uyuyo ne zaman yatağına yatırmak içim kalksam uyanıyo yatsa bile 5 dk sonra feryat figan ağlıyo. Biliyorum kendini hala anne karnında hissediyor omdan kaynaklanıyo ama günde 3 saat uykuyla durunca ben de çok yoruluyorum ve yorgunluktan uykusuzluktan sütüm azaldı maalesef. Bu durumu yaşayıp çare bulan arkadaşlar varsa benimle paylaşabilir misiniz 🙏🏻😥
[silindi] Benim kızım 2.5 aylık gece uykusu dışında bütün gün bizde yapışık ikiz gibiyiz ☺ doğumdan sonraki ilk 3 ay kendini güvende hissetmek için sürekli emmek isteyecek ve sizin kucağınızda uyuyacak bu yüzden ben artık alıştım. Sadece düzen oturtmaya çalışıyorum akşam üstü ılık bir duş sonra masaj sonra emzirme ve uyku hergün böyle yapıyorum o da alışmaya başladı. İşinizi kolaylaştırmak için yavaş yavaş bu aktivitelerin saatini öne çekin böylelikle uyuma saati erkene gelir sizde dinlersiniz.