Merakettiklerim_ ben hep telsizle uyuttum telsiz olmasa ben de duymam 22 aylık hala telsiz koyuyorum geç duyabiliyorum çünkü. yatağında uyutmuyordum o zamanlar kucağımda emerken dalıyordu yatırıyordum yatağa. sonraları işler sarpa sardı ama şimdi iyiyiz yatağında dalıyor 😅